Plotové pole od 300,00 včetně DPH | Dvoukřídlá brána od 1 500,00 včetně DPH ... Výprodej PILEG
* Zboží v likvidaci může vykazovat drobné či větší poškození na které se nevztahuje záruka. Platba předem. Doprava je zpozplatněna.

Obchodní podmínky

Dodací podmínky v ČR

Většinu zboží jsme schopni dodat do 5 pracovních dnů po celé ČR. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 5 dnů od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu.

Důležité upozornění: Dodací lhůtu do 5 dnů nelze dodržet, pokud zákazník platí bankovním převodem proforma fakturu. Platbu od banky obdržíme a zaúčtujeme do tří dnů, poté zboží ihned posíláme. Způsob jakým k vám zboží dopravíme volíme vždy dle velikosti aktuální objednávky. Ceny za dopravu zboží přepravní službou jsou odvozeny od hmotnosti a rozměru zásilky:

Využíváme služeb těchto přepravních společností: PPL, Česká pošta nebo vlastní dopravu
Ceny za dopravu zboží firmou PILECKÝ, s.r.o. jsou odvozeny od celkové ceny objednávky a vzdálenosti od našeho skladu:

Cena za dopravu

Doprava je zpoplatněna vždy, když objednávka obsahuje:

Sazebník dopravy

Dodací podmínky mimo ČR

Pokud máte zájem o dopravu objednaného zboží mimo ČR kontaktujte nás na tel: +420 318 593878, nebo e-mailem info@pilecky.cz pro bližší informace.

Osobní odběry

Pokud si zvolíte před odesláním objednávky jako způsob dopravy osobní odběr, můžete si zboží vyzvednout v našem prodejním skladě na adrese:

PILECKÝ s.r.o.
Mokrovraty 177
262 03 Nový Knín

Po-Pá 7.00 - 18.00 hod.
So 8.00 - 12.00 hod.

V momentě kdy bude zboží nachystáno, upozorníme vás e-mailem k jeho převzetí.

Prosíme zákazníky, kteří zaplatili zboží předem, aby si e-mail s upozorněním k převzetí vytiskli a přinesli s sebou - bez jeho předložení nemůže být zboží vydáno.

Platební podmínky

Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele jsou platba v hotovosti při předání, dobírkou nebo platba předem - převodním příkazem.

Záruky

Pokud není uvedeno jinak záruka na veškerý sortiment je 24 měsíců.

Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem), nebo osobně ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.

Reklamační řád pro přepravní službu:

Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat.

Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.

Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.

Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.

Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.

V případě problému s dopravní službou, volejte na bezplatnou telefonní linku 800 900 602 nebo pište na adresu info@pilecky.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury popřípadě číslo objednávky, Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka zboží objednat. O tomto odmítnutí zašle provozovatel informaci na mailovou adresu zákazníka.

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

* Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Copyright © 2018 PILECKÝ s.r.o., Všechna práva vyhrazena! info@pilecky.cz